La campanya ‘Les associacions, el cor del nostre poble’ arriba a Castelló

L’11 de desembre presentem la nova campanya de promoció de l’associacionisme de la Fundació Horta Sud en Castelló. Un homenatge al treball que estan realitzant les associacions de la Comunitat Valenciana.

La campanya

En el cor dels nostres pobles. Allí és on amb tota seguretat trobarem als protagonistes d’aquesta història. Una massa crítica de persones anònimes que, lluny del focus d’atenció dels mitjans de comunicació, estan obrint nous camins a favor d’una societat diferent. La campanya ‘Les associacions, el cor del nostre poble’, és un reconeixement a les persones que han passat a l’acció per a canviar el nostre món. La Fundació Horta Sud, en col·laboració amb la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de Castelló, presentem la campanya el dimarts 11 de desembre en Castelló. Un reconeixement a les persones que han passat a l’acció per a canviar el nostre món i dignificar la vida de molts col·lectius!

Data i hora: Dimarts, 11 de desembre a les 17h15.
Lloc:
 Menador Espai Cultural  – Plaça de l’Hort dels Corders 4, 12001 (Castelló de la Plana).
Entrada gratuïta.

Programa de l’acte de presentació

• 17h15 – Recepció | Benvinguda.
  • 17h30 – Introducció | Intervenció de Julio Huerta Balastegui, Coordinador de la Fundació Horta Sud.
  • 17h40 – Presentació del projecte audiovisual ‘Anònimes, Camins pel canvi’ | Una serie de 9 microrelats sobre les associacions de la Comunitat Valenciana. Projecció d’un resum dels vídeos.
  • 17h50 – Conversa | Raonarem amb les protagonistes de les associacions de Castelló (Femme Força Vinaròs, La Maranya i FAMPA Penyagolosa), i el Col·lectiu Obertament de Gandia, que han participat en el projecte ‘Anònimes, Camins pel canvi’.
  • 18h35 – Projecció del vídeo ‘Gràcies’ | Un agraïment al treball realitzat per les associacions.
  • 18h40 – Cloenda | Vicent Marzà Ibáñez, Conseller d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, i Manuel Alcaraz Ramos, Conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana.
Associacions el cor del nostre poble

Confirma la teua assistència

Vols compartir una vesprada amb les associacions de la Comunitat Valenciana? No saps tot el que estan aportant a la societat? Ompli ara el següent formulari per a reservar la teua plaça. Hem preparat un acte amb molta estima on les associacions de Castelló seran les protagonistes. Un lloc de trobada per a compartir i reconèixer el que estan fent.

‘Anònimes’, una sèrie de 9 microrelats

Compartim el dia a dia de les associacions

La riquesa del teixit associatiu és un exemple d’aprenentatges i afectes compartits. És la història d’una xarxa de vivències i de treball en equip. En ‘Anònimes, Camins pel canvi’, hem reunit en 9 microrelats els fruits de tot aquest treball.

Les 9 associacions

• ALACANT | Mujeres por Mujeres (Jacarilla), Col·lectiu Corfoll (Altea) i Novelda Accesible (Novelda).
  • CASTELLÓ |  Femme Força Vinaròs (Vinaròs), FAMPA Castelló Penyagolosa (Castelló de la Plana) i La Maranya (Benicàssim).
  • VALÈNCIA | Recuperem La Punta, Aturem la ZAL (València), Col·lectiu Obertament (Gandia) i Represaliados Paterna Fosa 128 (Paterna).

L’associacionisme és una història de…

FRAMES_EMPAR_PUCHADES

#Empatia