Campanyes per l’Associacionisme

La comunicació a través de campanyes és fonamental per a augmentar la visibilitat de les associacions i de la seua llavor social. En la Fundació Horta Sud hem engegat unes quantes.

Les nostres campanyes per l’associacionisme

COLECTIVA 3

Anònimes, Camins pel Canvi

És la història d’una xarxa de vivències, consciència i determinació. Donem visibilitat al treball de 9 associacions de les comarques valencianes.

histories-superacio-twitter

Històries de Superació

Una campanya que ha tingut com a objectiu aprofundir en el treball en col·lectiu, donant a conéixer la gran quantitat de persones i associacions que lluiten des de la invisibilitat.

associacions cor poble

Les Associacions, el Cor del Nostre Poble

La campanya ‘Les associacions, el cor del nostre poble’, és un reconeixement a les persones que han passat a l’acció per a canviar el nostre món.

Exposició Sedaví Somos Súper Històries de Superació

Somos Súper

En Somos Súper posem en valor allò que venim fent des de fa anys en les associacions i diem amb honestedat a la ciutadania que som la majoria i que som transparents i solidaris.