Anònimes, Camins pel Canvi

La riquesa del teixit associatiu és un exemple d’aprenentatges i afectes compartits. És la història d’una xarxa de vivències, consciència i determinació. En ‘Anònimes, Camins pel Canvi’ donem visibilitat al treball de 9 associacions de la Comunitat Valenciana.

Benvingudes i benvinguts a
“Anònimes, Camins pel Canvi”

Una sèrie de 9 microrelats

Anònimes, Camins pel Canvi

Compartim el dia a dia de les associacions

‘Anònimes, Camins pel canvi’ és una sèrie de 9 microrelats que ens acosta el treball que estan realitzant les associacions dels nostres municipis. La campanya és un reconeixement a les persones que han passat a l’acció per a canviar el nostre món.

• ALACANT | Mujeres por Mujeres (Jacarilla), Col·lectiu Corfoll (Altea) i Novelda Accesible (Novelda).
  • CASTELLÓ |  Femme Força Vinaròs (Vinaròs), FAMPA Castelló Penyagolosa (Castelló de la Plana) i La Maranya (Benicàssim).
  • VALÈNCIA | Recuperem La Punta, Aturem la ZAL (València), Col·lectiu Obertament (Gandia) i Represaliados Paterna Fosa 128 (Paterna).

– Estem finalitzant el muntatge dels 9 microrelats –

En els següents vídeos arrepleguem els valors abordats per les protagonistes de la campanya

Aprenentatges i Afectes

Col·lectiu i Comunitat

Consciència i Compromís

Desig i Determinació

Camins, Encontres i Afectes

Presentació en El Matí À Punt

L’impuls de canviar les coses que ens fa passar a l’acció

Una campanya que retorna el protagonisme a les associacions de la Comunitat Valenciana

Anònimes – Camins pel canvi

Les associacions que atenen a les víctimes de la violència masclista, els grups que acompanyen a les persones amb malalties mentals, els col·lectius que dinamitzen la vida juvenil dels nostres barris, les plataformes veïnals que lluiten per preservar els espais naturals que ens envolten, les associacions que s’ocupen de les necessitats de les persones amb mobilitat reduïda…

“La satisfacció de sentir que estàs aportant alguna coseta per canviar el lloc en el que vius”

Una massa crítica de persones anònimes que, lluny del focus d’atenció dels mitjans de comunicació, està obrint nous camins a favor del canvi. Per a aquestes persones els somnis no constitueixen metes impossibles. Més bé al contrari, és gràcies al seu treball i esforç diari com el canvi està dignificant la vida de més i més gent.

Objectiu de la Campanya

Després de ‘Somos Súper’ i ‘Històries de Superació’‘Anònimes, Camins pel Canvi’ es converteix en la tercera campanya de comunicació de la Fundació Horta Sud.

L’objectiu és promocionar la cultura associativa en tot el territori de la Comunitat Valenciana. Explicar les històries d’associacions, persones que s’organitzen per transformar la realitat. Animar a les persones no associades a implicar-se i participar en el teixit associatiu. Valorar el treball realitzar per les associacions. Agrair el treball silenciós i en molts casos desconegut de les xicotetes associacions.

Aquesta campanya ha comptat amb la col·laboració de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana.