Menció Colibrí

Drets Humans i Valors Democràtics

La Fundació Horta Sud vol contribuir a la reconstrucció d’un moviment associatiu compromès en la defensa dels drets humans i els valors democràtics, que contribuïsca a una societat més justa i a la millora i el progrés de la humanitat.

Per això volem visibilitzar a les associacions que han assumit la responsabilitat de construir una societat més justa per a tots i totes, permetent que millore la vida de les persones.

És necessari que coneguem i valorem les iniciatives orientades al canvi i a les persones que les porten endavant, treballant de forma solidària i col·lectiva pels altres i que, en temps d’incertesa ens apropa i ens fa sentir més humans i millors.

Menció Colibrí 2018

Centre Delàs d’Estudis per la Pau

La Menció Colibrí 2018 és per al Centre Delàs d’Estudis per la Pau pel foment de la cultura de pau, la denúncia de situacions de violència estructural, la construcció d’una societat desarmada i la sensibilització i mobilització social al voltant dels efectes negatius del militarisme, entre ells la despesa militar i la fabricació i el comerç d’armes, així com la denúncia de l’incompliment dels acords dels governs en aquestes matèries.

Acte de lliurament

L’acte de lliurament de la 4a Edició de la Menció Colibrí tindrà lloc el dimarts 4 de desembre a les 18 h al Museu Comarcal de l’Horta Sud (C/ Mare de Déu de l’Olivar, 30, 46900 Torrent).

Preguem confirmació d’assistència:
Tel. 961 553 227 / hola@fundaciohortasud.org
> Descarrega la invitació a l’acte (PDF)

Projectes premiats amb la Menció Colibrí

Menció Colibrí 2017

SETEM Comunitat Valenciana

La Menció Colibrí 2017 és per a SETEM Comunitat Valenciana, una organització no governamental per al desenvolupament que treballa des de l’any 1993 per promoure un sistema econòmic i social mundial més just i solidari a través de l’educació i la sensibilització a la societat valenciana mostrant alternatives com el consum responsable i el comerç just. Amb la Menció Colibrí 2017 la Fundació Horta Sud vol agrair i significar el treball realitzat per SETEMCV, per les múltiples accions d’educació i sensibilització, amb l’objectiu de combatre les injustícies inherents al capitalisme i contribuir a construir un model econòmic que fique a les persones i a la vida al centre.

Menció Colibrí 2016

Plataforma Pobresa Zero de la Comunitat Valenciana

La Menció Colibrí 2016 és per la Plataforma Pobresa Zero de la Comunitat Valenciana, integrada per 176 organitzacions ciutadanes amb diferents interessos, però totes implicades i compromeses en la lluita contra la pobresa i la seua eradicació.

Menció Colibrí 2015

Plataforma CIEs NO

En aquesta primera menció volem agrair, significar, mencionar el treball realitzat per CIEs No. Campanya pel Tancament dels Centres d’Internament d’Estrangers (CIEs), és un espai on conflueixen diverses persones, organitzacions de defensa dels Drets Humans, de lluita contra el racisme i la xenofòbia, col·lectius socials i associacions veïnals i que té com a objectiu primordial el tancament incondicional dels CIEs en l’Estat espanyol i Europa i la defensa dels Drets Humans.