Ajudes a Projectes Interassociatius

Promovem el treball en xarxa de les associacions de la comarca de l’Horta Sud

Perquè molts projectes entre associacions puguen dur-se a terme són necessàries ajudes externes que ens encarreguem de tramitar des del Programa d’Ajudes a Projectes Interassociatius de la comarca de l’Horta Sud. Aquest programa propulsa els projectes culturals i socials que es realitzen a través de la col·laboració d’associacions dins d’una mateixa localitat o en l’àmbit comarcal.

25 anys d’ajudes per a associacions

Projectes premiats a l’edició de 2019

Salut bucodental xiquets sahrauís

Salut bucodental per a les xiquetes i xiquets sahrauís

La formació i millora de la salut bucodental dels infants sahrauís que passen les seues vacances en la comarca. Presentat per Ajuda als pobles, Talha Xirivella i SOS Odontologia Social. Dotació econòmica: 2.800 €

Vesting il·lusions ajudes associacions

Vestint il·lusions

La visibilització i sensibilització sobre la situació dels xiquets i xiquetes en situació vulnerable i la potenciació del vincle intergeneracional entre infants i dones. Presentat per ARTIC i el Taller Madre Mazzarello-Amparito Baviera. Dotació econòmica: 2.000 €

Valors compartits - Ajudes associacions

Valors compartits

El desenvolupament dels valors i la cooperació mitjançant l’aprenentatge de la música i el cant coral. Presentat per la Coral Harmònica Polifònica, Associació de familiars d’Alzheimer de València “Les veus de la memòria”, Associació Musical de Patraix-Coral de Patraix, Centre Arrupe i l’ONG Pro-casa Acollida. Dotació econòmica: 2.000 €

Respir | Ajudes associacions

Respir a la natura per a les famílies

Una proposta d’oci inclusiu que tinga en compte les necessitats de les persones i done respir a les famílies. Presentat per Associació De Deu de malalties de neurotransmissors, Associació Aprenent Junts, Associació Espanyola de Musicoteràpia Plurimodal i la Fundació Acavall. Dotació econòmica: 2.800 €

Manises sostenible | Ajudes associacions

Re-Manises sostenible

Projecte d’educació mediambiental per a frenar la destrucció mediambiental dels nostres entorns. Presentat per les AMPA i els Centres Educatius Pere Boïl, Enric Valor, José García Planells. Dotació econòmica: 2.800 €

Riu Túria més viu que mai

Riu Túria, més viu que mai

La millora de la qualitat de vida i integració de les persones amb malaltia mental mitjançant la participació en tasques comunitàries. Presentat per AFEMPES, Coordinadora en Defensa dels Boscos del Túria i el Centre d’Investigació de Flora de la Conselleria de Agricultura. Dotació econòmica: 1.200 €

Inclou-te als pobles de l'Horta Sud

Inclou-te als pobles de l’Horta Sud

El foment en els clubs esportius de l’esport inclusiu. Presentat per CF Atlètic Unió Catarroja i l’Associació Projecte Esports i Inclusió. Dotació econòmica: 2.000 €

Respir | Ajudes associacions

Recuperem la història de l’escola

La recuperació de la història de l’escola a Manises a través d’entrevistes, gravacions de testimonis i recuperació de material. Presentat per les Associacions Veïnals del Barri de Sant Francesc, El Carme-Socusa, Finca la Roja, La Mallà, Centre Històric, Consell Escolar Municipal, Arxiu Municipal i Regidoria d’Educació de Manises. Dotació econòmica: 2.000 €

Volver | Ajudes associacions

La conscienciació sobre la importància de cuidar als nostres majors. Presentat per la Falla Mont de pietat de Xirivella, Llar dels jubilats de San Ramón, Adixi, Associació Hayca, Coordinadora de Dones per la Igualtat Mechones Solidarios, Cruz Roja, Càritas, CEAR, Talha, ONCE i Residència Savia. Dotació econòmica: 2.400 €

Les ajudes als projectes interassociaitus premiats, són atorgades per: Caixa Popular, Grup Ugarte Automoció i la Fundació Horta Sud.

Projectes premiats a l’edició de 2018

Ajudes Projectes Interassociatius 10

Salut bucodental per a les xiquetes i xiquets sahrauís

Millorar la salut bucodental dels infants saharauis que passen les seues vacances en la comarca. Ajuda als pobles, Talha Xirivella i SOS Odontologia social. Dotació econòmica: 3.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 09

Fem escoltisme, fem comarca

Contribuir a l’educació d’infants i joves de la comarca. MEV Comarca Horta-Sud, Agrupament Escolta Argila, Creixent, Gaia, Granerers, l’Om i Pas de Pi. Dotació econòmica: 1.500 €

Ajudes Projectes Interassociatius 08

Millorant l’oci educatiu a l’Horta Nord

Millorar l’activitat educativa dels Agrupaments Escoltes de la comarca. MEV Comarca Horta-Nord i agrupaments escoltes Alezeya, Altair, Jaume I, Hiawatha i Sant Joan. Dotació econòmica: 1.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 07

Vivir con un ángel —Síndrome de Angelman—

Donar a conèixer la malaltia d’Angelman, fomentant la integració de les persones que la pateixen i la conscienciació de la població. Junta Local Fallera d’Alaquàs; Falles: Virgen de l’Olivar, Pl. Libertad, Vicente A. Estellés, Pl. Buenos Aires, Miguel Hernández, Camí Vell Torrent, Pl. España, Buenavista, Avda. Genovés, Cervantes i 18 de Juliol; Associacions Crear, Dones Lilith; Club d’Atletisme d’Alaquàs; Servei de Trauma Hospital la Fe i C. de S. Font de Sant Lluís. Dotació econòmica: 2.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 06

Vestint Il·lusions

Visibilitzar i sensibilitzar a la població sobre la realitat de xiquets i xiquetes en situació vulnerable i potenciar el vincle intergeneracional entre infants i dones. ARTIC i Taller Madre Mazzarello-Amparito Baviera. Dotació econòmica: 2.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 05

Veus de ments

Recolzar la rehabilitació de persones amb malalties mentals mitjançant la publicació d’un llibre de recollida de relats que siga una eina de lluita contra l’estigmatització. Menstopia, AFEMPES, Nexe, Alfil, Espai Circ, Amics, Bar 27 amigos, Bar Fábrica de Hielo i KAFCAFE. Dotació econòmica: 1.500 €

Ajudes Projectes Interassociatius 04

Açò sí són jocs de xiquetes/es

Prevenció, visibilització i informació de l’abús sexual infantil i promoció de l’hàndbol femení. Club Esportiu Handbol Femení Paiporta i ACASIDotació econòmica: 1.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 03

Bicicletes Inclusives

Facilitar, mitjançant la bicicleta, l’accés a un oci inclusiu, on càpiguen totes les persones. Col·lectiu Soterranya, Falla Cronista Vicent Beguer i Esteve, ADISTO i ARTIC. Dotació econòmica: 3.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 02

Aprendiendo a caminar contigo, ¡Stop sonríe!

Millorar l’autoestima de dones amb càncer. Corazones Abiertos i Esperanza de Vida. Dotació econòmica: 3.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 01

Conectad@s, Plataforma intergeneracional per a la participació social i la inclusió

Fomentar les relacions intergeneracionals, mitjançant iniciatives de sensibilització i prevenció del maltractament a col·lectius vulnerables. Associació Proted Aulas de 3ª Edat de València, Associació COTLAS i Associació de Veïns SenabreDotació econòmica: 2.000 €

En els 23 anys de Projectes Interassociatius s’han lliurat ajudes per valor de 208.671€, repartits entre 139 projectes interassociatius i més de 763 entitats subvencionades.

Ajudes a Projectes Interassociatius. Premiats 2017

Juntos y revueltos / Programa d’ajuda jurídica i social / Entrecamins / La poesía d’Estellés als barris de València / Passetjant per la comarca / Som art, som Horta / Som música / II Trobada de sobrevivents a la violència de gènere / ¿Compartimos capacidades? / Cuinant idees

Ajudes a Projectes Interassociatius. Premiats 2016

Observatori ciutadà de l’Horta / Conèixer la nostra cultura / Midebilidad + tu debilidad= a nuestra fortaleza / Els jocs de la memòria / Voces propias / EtVeig, una televisió dels joves / Junts fem Torrent / Propostes de canvi per a construir alternatives / Cassolà / Quart per la Tolerància

Ajudes a Projectes Interassociatius. Premiats 2015

Bicis per a totes / Batucada / Sabata / APS a través de la jardineria terapèutica / La princesa promesa / Entreveïns / Escola d´estiu / Horts solidaris / 20 anys de Barri

Si vols rebre l’última informació sobre ajudes, formació i assessorament; conèixer l’actualitat del món associatiu o descobrir les pròximes activitats, subscriu-te ara al nostre butlletí!