Ajudes a Projectes Interassociatius

Promovem el treball en xarxa de les associacions de la comarca de l’Horta

Perquè molts projectes entre associacions puguen dur-se a terme són necessàries ajudes externes que ens encarreguem de tramitar des del Programa d’Ajudes a Projectes Interassociatius de la comarca de l’Horta. Aquest programa propulsa els projectes culturals i socials que es realitzen a través de la col·laboració d’associacions dins d’una mateixa localitat o en l’àmbit comarcal.

CONVOCATÒRIA D’AJUDES A PROJECTES INTERASSOCIATIUS (2019)

> Termini de presentació: Divendres 2 de novembre de 2018.

Projectes premiats a l’edició de 2018

Ajudes Projectes Interassociatius 10

Salut bucodental per a les xiquetes i xiquets sahrauís

Millorar la salut bucodental dels infants saharauis que passen les seues vacances en la comarca. Ajuda als pobles, Talha Xirivella i SOS Odontologia social. Dotació econòmica: 3.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 09

Fem escoltisme, fem comarca

Contribuir a l’educació d’infants i joves de la comarca. MEV Comarca Horta-Sud, Agrupament Escolta Argila, Creixent, Gaia, Granerers, l’Om i Pas de Pi. Dotació econòmica: 1.500 €

Ajudes Projectes Interassociatius 08

Millorant l’oci educatiu a l’Horta Nord

Millorar l’activitat educativa dels Agrupaments Escoltes de la comarca. MEV Comarca Horta-Nord i agrupaments escoltes Alezeya, Altair, Jaume I, Hiawatha i Sant Joan. Dotació econòmica: 1.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 07

Vivir con un ángel —Síndrome de Angelman—

Donar a conèixer la malaltia d’Angelman, fomentant la integració de les persones que la pateixen i la conscienciació de la població. Junta Local Fallera d’Alaquàs; Falles: Virgen de l’Olivar, Pl. Libertad, Vicente A. Estellés, Pl. Buenos Aires, Miguel Hernández, Camí Vell Torrent, Pl. España, Buenavista, Avda. Genovés, Cervantes i 18 de Juliol; Associacions Crear, Dones Lilith; Club d’Atletisme d’Alaquàs; Servei de Trauma Hospital la Fe i C. de S. Font de Sant Lluís. Dotació econòmica: 2.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 06

Vestint Il·lusions

Visibilitzar i sensibilitzar a la població sobre la realitat de xiquets i xiquetes en situació vulnerable i potenciar el vincle intergeneracional entre infants i dones. ARTIC i Taller Madre Mazzarello-Amparito Baviera. Dotació econòmica: 2.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 05

Veus de ments

Recolzar la rehabilitació de persones amb malalties mentals mitjançant la publicació d’un llibre de recollida de relats que siga una eina de lluita contra l’estigmatització. Menstopia, AFEMPES, Nexe, Alfil, Espai Circ, Amics, Bar 27 amigos, Bar Fábrica de Hielo i KAFCAFE. Dotació econòmica: 1.500 €

Ajudes Projectes Interassociatius 04

Açò sí són jocs de xiquetes/es

Prevenció, visibilització i informació de l’abús sexual infantil i promoció de l’hàndbol femení. Club Esportiu Handbol Femení Paiporta i ACASIDotació econòmica: 1.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 03

Bicicletes Inclusives

Facilitar, mitjançant la bicicleta, l’accés a un oci inclusiu, on càpiguen totes les persones. Col·lectiu Soterranya, Falla Cronista Vicent Beguer i Esteve, ADISTO i ARTIC. Dotació econòmica: 3.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 02

Aprendiendo a caminar contigo, ¡Stop sonríe!

Millorar l’autoestima de dones amb càncer. Corazones Abiertos i Esperanza de Vida. Dotació econòmica: 3.000 €

Ajudes Projectes Interassociatius 01

Conectad@s, Plataforma intergeneracional per a la participació social i la inclusió

Fomentar les relacions intergeneracionals, mitjançant iniciatives de sensibilització i prevenció del maltractament a col·lectius vulnerables. Associació Proted Aulas de 3ª Edat de València, Associació COTLAS i Associació de Veïns SenabreDotació econòmica: 2.000 €

Les ajudes als projectes interassociaitus premiats, són atorgades per: Caixa Popular, Grup Ugarte Automoció i la Fundació Horta Sud.

En els 23 anys de Projectes Interassociatius s’han lliurat ajudes per valor de 208.671€, repartits entre 139 projectes interassociatius i més de 763 entitats subvencionades.

Ajudes a Projectes Interassociatius. Premiats 2017

Juntos y revueltos / Programa d’ajuda jurídica i social / Entrecamins / La poesía d’Estellés als barris de València / Passetjant per la comarca / Som art, som Horta / Som música / II Trobada de sobrevivents a la violència de gènere / ¿Compartimos capacidades? / Cuinant idees

Ajudes a Projectes Interassociatius. Premiats 2016

Observatori ciutadà de l’Horta / Conèixer la nostra cultura / Midebilidad + tu debilidad= a nuestra fortaleza / Els jocs de la memòria / Voces propias / EtVeig, una televisió dels joves / Junts fem Torrent / Propostes de canvi per a construir alternatives / Cassolà / Quart per la Tolerància

Ajudes a Projectes Interassociatius. Premiats 2015

Bicis per a totes / Batucada / Sabata / APS a través de la jardineria terapèutica / La princesa promesa / Entreveïns / Escola d´estiu / Horts solidaris / 20 anys de Barri

Si vols rebre l’última informació sobre ajudes, formació i assessorament; conèixer l’actualitat del món associatiu o descobrir les pròximes activitats, subscriu-te ara al nostre butlletí!