Transparència

La Fundació Horta Sud integra activament la transparència en el seu quefer quotidià. Quan facilitem la comunicació i l’obtenció de la informació, la transparència millora i potencia la participació.

Ingressos — 2020

Despeses — 2020

Política de transparència

La Fundació Horta Sud, en compliment de la Llei 2/2015 de la Generalitat de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana, i de la Llei 19/2013 de Transparència, i d’acord a la seua voluntat d’enfortiment del teixit associatiu, transparència i compliment de la legalitat, fa pública en aquesta web la informació relativa a la seua activitat.

En la presentació de La Fundació podeu trobar més informació sobre nosaltres.

Qui som, que fem, perqué ho fem, com ho fem / Història / Equip tècnic / Col·laboracions / Transparència /
Museu Comarcal de l’Horta Sud Josep Ferrís March

Pla d’Actuació

Els Plans d’Actuació anuals són un element clau i imprescindible per a poder fer previsions sobre quines accions es duran a terme en el transcurs de l’any, així com els recursos que seran necessaris per a poder-les executar de forma correcta.

Aquests plans, doncs, defineixen els objectius i les activitats previstes per al següent exercici. La seua elaboració per part del Patronat i l’aprovació per part del Protectorat en els darrers tres mesos de l’any és és obligatòria legalment, d’acord amb l’article 25 de la Llei 50/2002, de Fundacions.

Balanç, pèrdues i guanys i comptes anuals

El balanç de situació permet visualitzar de forma clara tot l’actiu i el patrimoni net i passiu d’una entitat, mentre que a través del balanç de pèrdues i guanys es poden veure de forma detallada les operacions continuades i les operacions interrumpudes. D’aquesta forma, aquests dos balanços permeten veure de forma clara l’acció de l’entitat.

Convenis i subvencions

A la Fundació Horta Sud dissenyem polítiques d’educació en la participació i donem eines per a l’empoderament associatiu. Treballem amb els equips tècnics dels diferents municipis de forma coordinada per a compartir informació, metodologies de treball, programes i coneixements.

La Fundació Horta Sud col·labora en xarxa per a crear sinergies, compartir experiències i ampliar coneixements amb els Ajuntaments. A continuació podeu consultar els convenis signats i les subvencions públiques rebudes en els últims anys destinades al enfortiment del teixit associatiu. Aquesta informació s’actualitza periòdicament.

Convenis i subvencions públiques rebudes durant l’any 2020

Ajuntament d’Aldaia: 5.250 € (Pla d’enfortiment del teixit associatiu i la participació a Aldaia 2020)
Ajuntament d’Alfafar: 4.000 € (Pla d’enfortiment del teixit associatiu i la participació a Alfafar 2020)
Ajuntament de Mislata: 3.500 € (Conveni de col·laboració per al foment de la participació ciutadana 2020)