Avaluació de l’Impacte

Coneguem amb dades objectives l’impacte de les nostres associacions.

Impacte Fundació
impacte-fundacio6
impacte-fundacio2
impacte-fundacio7
impacte-fundacio5
impacte-fundacio4
impacte-fundacio3
impacte-fundacio8

La Fundació en xifres

Encara que les històries personals són les que defineixen la trajectòria de la Fundació, creiem que és important arreplegar tot el nostre treball en algunes xifres que considerem essencials per a avaluar l’impacte que propicia el teixit interassociatiu.

Plataforma d’Avaluació del Impacte

La Plataforma d’Avaluació de l’Impacte és una eina impulsada per la Fundació Horta Sud per tal de conèixer amb dades objectives l’impacte de les associacions dels nostres municipis. El moviment associatiu genera comunitat, gestiona gran part de l’activitat social, esportiva, festiva i cultural dels municipis, genera llocs de treball, multiplica els recursos de l’Administració Pública i inverteix milers d’hores per transformar la realitat. Tots aquests indicadors es recopilen en la Plataforma de les associacions. Una eina que ens ajuda a mesurar l’impacte real del teixit associatiu.

Més de 16.000 activitats puntuals a l’any a tota la comarca.

Objectius de l’estudi

L’estudi que hem realizat desde La Fundació Horta Sud preten visibilitzar, agrair i reconèixer l’aportació social i econòmica que les associacions realitzen a la societat amb dades objectives.

Les associacions fan una aportació vital dins de les seues comunitats de referència ja que estan, constantment, dinamitzant diferents espais i persones dins dels nostres municipis. En aquest sentit, obrin espais on poder fer-se preguntes sobre com volem viure conjuntament.

Aquest estudi pretén, per tant, trencar la visió de que allò públic fa solament referència a l’Administració Pública, posant en valor tota la tasca i tot el potencial que aporten les associacions a la comarca de l’Horta Sud.

Si el teu municipi o Federació també vol preparar una Avaluació de l’Impacte, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Multipliquem per tres cada euro pùblic*

*Subvencions provinents de diversos organismes institucionals