Convocatòries per a associacions

Una selecció de les principals subvencions, ajudes i premis per a associacions i entitats sense ànim de lucre.

convocatories-subvencions-ajudes-premis-associacions

Subvencions, ajudes i premis

Per al teixit associatiu

En aquesta secció fem una recopilació de les principals convocatòries d’àmbit nacional, autonòmic i comarcal que poden resultar d’interés per a les associacions de la Comunitat Valenciana. Les convocatòries s’organitzen per ordre cronològic, segons el mes de publicació, així com pels temes principals de cada convocatòria: igualtat, educació, participació ciutadana, esport, etc.

Per a conéixer més detalls sobre els terminis de presentació, execució i justificació de cada convocatòria, vos recomanem que consulteu la informació proporcionada per les entitats convocants.

Útil pràctic per a associacions. Projecte ‘Escola de transformació social’.

SUBVENCIONS, AJUDES I PREMIS 2022

ESPORT

COMPETICIONS | Ordre 32/2022, de 13 de maig, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de subvencions destinades als clubs esportius i seccions esportives d’entitats sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana amb participació en competicions oficials internacionals i competicions de màxima categoria estatal d’esport no professional. Termini de presentació: 20 de juny de 2022.

ENTITATS SOCIALS

QUALITAT VIDA | Convocatòria d’Ajudes ‘Un dia de Salari’, atorgades per Caixa Popular, perquè es presenten totes les entitats socials (associacions, fundacions i ONG) que treballen projectes que tinguen com a objectiu la millora de la qualitat de vida de les persones. Termini de presentació: 17 de juny de 2022.

INTERVENCIÓ SOCIAL

QUART DE POBLET | Convocatòria de subvencions en concurrència competitiva per entitats socials de Quart de Poblet per al desenvolupament de projectes d’intervenció social durant l’exercici 2022. Termini de presentació: 8 de juny de 2022.

JOVENTUT

JUVENILS | Resolució de 10 de maig de 2022, del director general de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ), per la qual es convoquen les ajudes a associacions juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut amb àmbit d’actuació a la Comunitat Valenciana, per a l’any 2022. Termini de presentació: 17 de juny de 2022.

TRANSFORMACIÓ TERRITORIAL

INNOVACIÓ |  Orden TED/1358/2021, de 1 de diciembre, por la que establecen las bases reguladoras para la concesión de subvenciones para la financiación de proyectos innovadores para la transformación territorial y la lucha contra la despoblación. Termini de presentació: 17 de juny de 2022.

AMPA PRIMÀRIA

QUART DE POBLET |  Convocatòria de subvenciones en concurrencia competitiva para asociaciones de madres y padres del alumnado (AMPAS) de primaria de Quart de Poblet por el desarrollo de deporte escolar en centros docentes en el ejercicio 2022. Termini de presentació: 1 de juny de 2022.

LLIBRETS FESTERS

PROMOCIÓ VALENCIÀ |  Resolució de 28 d’abril de 2022, del conseller d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen les subvencions destinades a la promoció de l’ús del valencià en l’àmbit festiu: llibres de Fogueres i llibres de Moros i Cristians, per a l’any 2022 Termini de presentació: 25 de maig de 2022.

VEÏNALS

TORRENT |  Convocatòria de subvencions de l’Ajuntament de Torrent destinades a Associacions veïnals i entitats ciutadanes exercici 2022 per a l’impuls i l’estímul de les noves iniciatives i activitats del moviment associatiu a Torrent. Termini de presentació: 2 de juny de 2022.

CULTURA

TORRENT |  Convocatòria de subvencions de l’Ajuntament de Torrent destinades a associacions i entitats culturals sense ànim de lucre exercici 2022 per a l’impuls de programes, projectes o activitats culturals. Termini de presentació: 2 de juny de 2022.

DONES

PICASSENT | Convocatòria pública de l’Ajuntament de Picassent per a la concessió de subvencions destinades a promoure el desenvolupament de projectes i activitats de les associacions de dones del municipi de Picassent en l’any 2022. Termini de presentació: 27 de maig de 2022.

INNOVACIÓ JUVENIL

DESENVOLUPAMENT COMUNITARI | Premi Culturama per a secundar, difondre i valorar projectes desenvolupats per joves o dirigits a joves entre els 16 i els 35 anys en què, a través de la cultura contemporània, s’afavorisca un enfortiment de la ciutadania inclusiva, implicada, conscient i solidària. . Termini de presentació: 20 juny de 2022.

> Bases de la convocatòria

ASSOCIACIONS JUVENILS | La Generalitat Valenciana convoca ajudes destinades a les associacions juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut amb l’àmbit d’actuació a la Comunitat Valenciana per a l’any 2020 (IVAJ).. Termini: 10 de juliol de 2020.
> Bases de la convocatòria.

Si vols rebre l’última informació sobre subvencions, ajudes i premis per a associacions, subscriu-te ara al nostre butlletí!