Convocatòries per a associacions

Una selecció de les principals subvencions, ajudes i premis per a associacions i entitats sense ànim de lucre.

convocatories-subvencions-ajudes-premis-associacions

Subvencions, ajudes i premis

Per al teixit associatiu

En aquesta secció fem una recopilació de les principals convocatòries d’àmbit nacional, autonòmic i comarcal que poden resultar d’interés per a les associacions de la Comunitat Valenciana. Les convocatòries s’organitzen per ordre cronològic, segons el mes de publicació, així com pels temes principals de cada convocatòria: igualtat, educació, participació ciutadana, esport, etc.

Per a conéixer més detalls sobre els terminis de presentació, execució i justificació de cada convocatòria, vos recomanem que consulteu la informació proporcionada per les entitats convocants.

Útil pràctic per a associacions. Projecte ‘Escola d’Associacions’.

SUBVENCIONS, AJUDES I PREMIS 2023

FALLES

SOSTENIBILITAT | Primer concurs de falles sostenibles de la Mancomunitat de l’Horta Sud «Comissions Falleres més Sostenibles». Termini de presentació: 28 de febrer de 2024.

ASSOCIACIONS JUVENILS | La Generalitat Valenciana convoca ajudes destinades a les associacions juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut amb l’àmbit d’actuació a la Comunitat Valenciana per a l’any 2020 (IVAJ).. Termini: 10 de juliol de 2020.
> Bases de la convocatòria.

Si vols rebre l’última informació sobre subvencions, ajudes i premis per a associacions, subscriu-te ara al nostre butlletí!