Convocatòries per a associacions

Una selecció de les principals subvencions, ajudes i premis per a associacions i entitats sense ànim de lucre.

convocatories-subvencions-ajudes-premis-associacions

Subvencions, ajudes i premis

Per al teixit associatiu

En aquesta secció fem una recopilació de les principals convocatòries d’àmbit nacional, autonòmic i comarcal que poden resultar d’interés per a les associacions de la Comunitat Valenciana. Les convocatòries s’organitzen per ordre cronològic, segons el mes de publicació, així com pels temes principals de cada convocatòria: igualtat, educació, participació ciutadana, esport, etc.

Per a conéixer més detalls sobre els terminis de presentació, execució i justificació de cada convocatòria, vos recomanem que consulteu la informació proporcionada per les entitats convocants.

Útil pràctic per a associacions. Projecte ‘Escola de transformació social’.

SUBVENCIONS, AJUDES I PREMIS 2020

INTERASSOCIATIUS 2021

ASSOCIACIONISME | Ja està oberta la 27 edició de la convocatòria d’Ajudes a Projectes Interassociatius per a l’any 2021. La convocatòria té com a finalitat contribuir a la realització de projectes de desenvolupament cultural, social o educatiu que promoguen la col·laboració entre associacions dins d’una mateixa localitat o en l’àmbit comarcal de l’Horta (Horta Sud i Horta Nord). Termini: 2 de novembre de 2020.
> Bases de la convocatòria.
> Formulari de sol·licitud en línia.

ASSOCIACIONISME

ASSOCIACIONISME | L’Ajuntament de Torrent, a través de l’àrea de ciutadania i dins del foment de la participació ciutadana, ha convocat un procediment de concessió de subvencions mitjançant concurrència competitiva amb l’objectiu d’impulsar i estimular les noves iniciatives i activitats del moviment associatiu de la ciutat. Termini: 1 mes a comptar des del 04/09/2020. Web de l’Ajuntament de Torrent per a presentar la sol·licitud de forma telemàtica.
> Anunci de la convocatòria.
> Bases de les subvencions.

Si vols rebre l’última informació sobre subvencions, ajudes i premis per a associacions, subscriu-te ara al nostre butlletí!