Històries de Superació

Fer valdre el treball realitzat. Agrair el treball silenciós i en molts casos desconegut de les xicotetes associacions. Explicar les històries d’associacions, persones que s’organitzen per a transformar la realitat.

Benvingudes i benvinguts a “Històries de Superació”

Històries de Superació

Històries de Superació és l’eslògan de la segona campanya de comunicació de la Fundació Horta Sud. Una campanya que ha tingut com a objectiu aprofundir en el treball en col·lectiu, donant a conéixer la gran quantitat de persones i associacions que lluiten des de la invisibilitat.

Persones que porten a cap un treball molt important en benefici de tots millorant deficiències socials com el medi ambient i el canvi climàtic, la violència de gènere, l’exclusió social, la igualtat, la formació, la llengua, el patrimoni, el territori, així com atenció a sectors com la infancia i a les persones majors.

Paco Roca

Un artista reconegut i compromés que sap comunicar i sap contar històries amb un rerefons social. Paco és autor de la imatge de portada del llibre Històries de Superació, i a la vegada autor del pròleg, una història que va recollir els valors i principis que defén la campanya i la Fundació Horta Sud que és qui la impulsa.

Vam comptar amb la participació
de l’autor de còmic i il·lustrador Paco Roca.

Reconeiximents Fundació Horta Sud

Si tu també vols gaudir amb aquestes Històries de Superació, posa’t en contacte amb nosaltres i reserva ja el teu exemplar.

Reconeixements

— Publifestival 2017 (3 premis): Premi Millor Branded Content Social, Premi Millor Il·lustració Publicitària Social i Premi Millor Acció Social.
— Premis La Lluna 2017: Premi Branded Content de Plata en
el Festival La Lluna Publicidad Valenciana.

Objectiu de la Campanya

Fer valdre el treball realitzat. Agrair el treball silenciós i en molts casos desconegut de les xicotetes associacions. Explicar les històries de les persones que s’organitzen per a transformar la realitat. Promoure un canvi cultural que fomente el col·lectiu per sobre de l’individualisme i demostrar que la societat civil quan s’ajunta pot canviar les coses.

Taller de còmic social

Aquest taller organitzat per la Fundació Horta Sud, i l’escola EASD de València ha format una part important de la campanya Històries de Superació. Un taller de còmic dirigit per Paco Roca on es van posar diversos projectes en marxa a partir de les històries i testimonis reals de les persones que treballen en diverses de les associacions de la comarca. Una vegada finalitzat el taller i els treballs, la Fundació Horta Sud va encarregar-se de publicar totes les obres a l’edició del llibre “Històries de Superació”.

Reconeiximents Fundació Horta Sud 2

Exposició a l’EASD de València

L’exposició Histories de Superació va començar el seu camí en l’Escola Superior d’Art i Disseny de València, amb una mostra dels treballs realitzats per diversos autors i autores, prologats per Paco Roca, per a la campanya Somos Súper-Històries de Superació.

L’exposició arreplega el còmic que l’il·lustrador valencià Paco Roca ha creat per a la campanya, en el qual destaca la idea que la ciudadanía, unida, pot aconseguir grans coses per a millorar la societat.

Exposició itinerant

Volem acostar l’exposició Històries de Superació al major nombre possible de persones. L’exposició està a la disposició d’aquelles institucions, sales i centres interessades a mostrar-la en els seus espais. Si voleu acollir l’exposició Històries de Superació, en el següent enllaç podeu descarregar el dossier explicatiu amb tots els detalls sobre la seua organització: disseny, continguts, activitats i materials.

histories-paco-roca-1
histories-paco-roca-2