MIRADES ASSOCIATIVES

Mig segle d’aprenentatges compartits

En motiu del 50 aniversari del moviment associatiu i de la Fundació Horta Sud, recollim les mirades de la comunitat per, a través dels seus testimonis i històries de vida, fer un repàs a la història de l’associacionisme.

La història del moviment associatiu és una història viva que l’escrivim entre totes dia a dia. Per açò, volem conéixer les vostres mirades i les vostres veus.

Durant els pròxims mesos anirem publicant periòdicament veus i mirades diverses. Estigueu atentes a les nostres xarxes socials i a aquesta pàgina per conéixer totes les històries.

A més, podeu enviar el vostre article sobre l’experiència i els aprenentatges relacionats amb l’associacionisme a comunicacio@fundaciohortasud.org, o bé un àudio breu per WhatsApp al 661 693 478.

Les mirades de la comunitat

Per açò hem estat, per açò seguim i per açò seguirem

“Si actualment mirem el món des del feminisme, des de l’ecologisme o des de l’educació en valors és gràcies al llegat de l’associacionisme”

L’ADN del moviment associatiu