Ajudes i Mencions

La Fundació Horta Sud atorga ajudes i mencions per a les associacions que transformen la realitat i que hi col·laboren juntes per aconseguir-ho.

Projectes Que Canvien El Món 2024

pqcm-web-n

Ajudes a Projectes Que Canvien El Món

CONVOCATÒRIA 2024 – TANCADA

Ja està oberta la convocatòria de la 30a edició d’Ajudes a Projectes Que Canvien El Món per a l’any 2024. La convocatòria impulsada per la Fundació Horta Sud, Caixa Popular i Grupo Ugarte Automoción repartirà un total de 2.000 € entre projectes interassociatius d’arreu del País Valencià alineats amb el compliment dels objectius de l’Agenda Urbana i els ODS. La convocatòria per a presentar projectes es va tancar el dilluns 6 de novembre de 2023.

Les nostres ajudes i mencions

interassociatius-aprodis

Ajudes a Projectes Que Canvien El Món

Aquest programa propulsa els projectes culturals i socials que es realitzen a través de la col·laboració d’associacions dins d’una mateixa localitat o en l’àmbit comarcal de l’Horta.

mencio-colibri-2021

Menció Colibrí

Una menció que tracta de visibilitzar a les associacions que han assumit la responsabilitat de construir una societat més justa per a tots, permetent que millore la vida de les persones.