Ajudes i Mencions

La Fundació Horta Sud atorga ajudes i mencions per a les associacions que transformen la realitat i que hi col·laboren juntes per aconseguir-ho.

Projectes Interassociatius 2020

Ajudes a Projectes Interassociatius

Edició 26 – 2020

Ja està oberta la 26 edició de la convocatòria d’Ajudes a Projectes Interassociatius per a l’any 2020. La Fundació Horta Sud, Caixa Popular i el Grup Ugarte Automoció destinem un total de 20.000 euros per tal d’impulsar la col·laboració del teixit associatiu de la comarca de l’Horta.

TERMINI DE PRESENTACIÓ

Els formularis de sol·licitud es presentaran en qualsevol oficina de Caixa Popular. El termini de presentació és fins al divendres 1 de novembre de 2019.

Les nostres ajudes i mencions

Volver | Ajudes associacions

Ajudes a Projectes Interassociatius

Aquest programa propulsa els projectes culturals i socials que es realitzen a través de la col·laboració d’associacions dins d’una mateixa localitat o en l’àmbit comarcal de l’Horta Sud.

Menció Colibrí

Una menció que tracta de visibilitzar a les associacions que han assumit la responsabilitat de construir una societat més justa per a tots, permetent que millore la vida de les persones.