Ajudes i Mencions

La Fundació Horta Sud atorga ajudes i mencions per a les associacions que transformen la realitat i que hi col·laboren juntes per aconseguir-ho.

Projectes Interassociatius 2022

Ajudes a Projectes Interassociatius

Edició 28 – 2022

Ja està resolta la convocatòria de la 28a edició d’Ajudes a Projectes Interassociatius per a l’any 2022. La Fundació Horta Sud, Caixa Popular i el Grup Ugarte Automoció destinem un total de 20.000 euros per tal d’impulsar la col·laboració del teixit associatiu de la comarca de l’Horta per a projectes alineats amb el compliment de l’Agenda Urbana 2030 i els ODS.

Les nostres ajudes i mencions

interassociatius-aprodis

Ajudes a Projectes Interassociatius

Aquest programa propulsa els projectes culturals i socials que es realitzen a través de la col·laboració d’associacions dins d’una mateixa localitat o en l’àmbit comarcal de l’Horta.

mencio-colibri-2021

Menció Colibrí

Una menció que tracta de visibilitzar a les associacions que han assumit la responsabilitat de construir una societat més justa per a tots, permetent que millore la vida de les persones.