Ajudes i Mencions

La Fundació Horta Sud atorga ajudes i mencions per a les associacions que transformen la realitat i que hi col·laboren juntes per aconseguir-ho.

Projectes Interassociatius 2021

Ajudes a Projectes Interassociatius

Edició 27 – 2021

Ja està oberta la 27 edició de la convocatòria d’Ajudes a Projectes Interassociatius per a l’any 2021. La Fundació Horta Sud, Caixa Popular i el Grup Ugarte Automoció destinem un total de 20.000 euros per tal d’impulsar la col·laboració del teixit associatiu de la comarca de l’Horta.

PRESENTACIÓ I TERMINI DE PRESENTACIÓ

Els projectes es presentaran a través d’un formulari de sol·licitud online. El termini de presentació finalitza el 2 de novembre de 2020.

Les nostres ajudes i mencions

Volver | Ajudes associacions

Ajudes a Projectes Interassociatius

Aquest programa propulsa els projectes culturals i socials que es realitzen a través de la col·laboració d’associacions dins d’una mateixa localitat o en l’àmbit comarcal de l’Horta Sud.

Menció Colibrí

Una menció que tracta de visibilitzar a les associacions que han assumit la responsabilitat de construir una societat més justa per a tots, permetent que millore la vida de les persones.