Propostes pel Canvi

Per a canviar el món, hem de canviar nosaltres. Per a millorar la realitat en la qual vivim hem de construir una altra manera de fer les coses i assumir compromisos.

Un altaveu en favor del canvi

Obrim una nova secció en la qual cercarem propostes reals fetes des de les mateixes associacions per a transformar la realitat.  Propostes amb l’objectiu de poder compartir-les i replicar-les.

Un altaveu en favor del canvi a disposició del mateix teixit associatiu. Ningú millor que les associacions per a identificar els reptes de futur i posar en marxa iniciatives per a transformar eixa realitat.

“Mucha gente pequeña en lugares pequeños, haciendo cosas pequeñas pueden cambiar el mundo” (Eduardo Galeano)

Propostes útils i pràctiques

Gràcies al fet de treballar colze a colze amb el món associatiu, la societat civil està en condicions per a armar un relat alternatiu, per produir eixa metamorfosi que mantiga el que calga i que canvie el que haja que transformar. Les següents propostes pel canvi són el resultat del treball en xarxa de moltes entitats i la vitalitat participativa de la comarca.

Unes propostes de marcat caràcter útil  i fàcils d’implementar. La possibilitat d’abraçar el canvi en les nostres vides comença amb les següents accions a escala individual i col·lectiva. Aquesta compilació d’eines és un clar exemple de la il·lusió i l’energia creativa de les nostres societats.

Pròximament publicarem les primeres propostes del canvi en matèria de comerç just, estalvi energètic, transport, alimentació…