Foro Empresarial de l’Horta Sud

El Foro Empresarial de l’Horta Sud és una iniciativa vinculada a les associacions empresarials de caràcter local i comarcal. Aborda temes d’interés comú per al desenvolupament social, cultural i econòmic.

Arxiu dels diversos fòrums empresarials realitzats

Manifest Foro Empresarial Horta Sud 2019

Manifest per a la recuperació econòmica, industrial i comercial de l’Horta Sud

10 de abril de 2019 — Catarroja. El Foro Empresarial de l’Horta Sud va presentar el ‘Manifest per a la recuperació econòmica, industrial i comercial de l’Horta Sud’ un mes abans de les eleccions municipals celebrades al maig de 2019. El document consta d’11 línies estratègiques i 41 mesures concretes.L’informe reclama més diàleg entre les diferents administracions per a impulsar un pla de reindustrialització i d’ajudes reals al comerç de la comarca, es reivindica un organisme de coordinació de tot l’entorn de València com l’antic Consell Metropolità, i a més es reclama la identitat d’una comarca formada per 20 municipis, enfront d’altres subdivisions.

Cursos Formació Associacions

L’esborrany de la futura Llei de Gestió d’Àrees empresarials i polígons industrials

26 de setembre de 2016 — Alaquàs. El Fòrum Empresarial Horta Sud ha reunit a Alaquàs a prop de 75 assistents de l’àmbit de l’administració pública, d’associacions empresarials, del teixit empresarial, entre uns altres, per a debatre sobre la gestió d’àrees empresarials, a partir de l’esborrany de la futura llei de Generalitat Valenciana.

Diego Maciá, director general d’Indústria i Energia de la Conselleria d’Economia Sostenible i Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, ha protagonitzat aquesta trobada en el qual els assistents han plantejat els seus dubtes sobre la situació d’una zona, l’Horta Sud, amb una gran concentració de sòl industrial.

Foro Empresarial de l'Horta Sud

Innovació, ocupació i renda ciudadana

6 de juny de 2016 — Catarroja. Baix el títol Innovació, ocupació i renda ciutadana, el Foro Empresarial de l’Horta Sud ha celebrat en Florida Universitaria un interessant col·loqui el 6 de juny, moderat pel economista, periodista i director del suplement Innovadors del diari El Mundo, Rafael Navarro.

A més, han participat en aquest encontre Josep Vicent Pitxer, doctor en economia i membre del Departament d’Economia Aplicada de la Universitat de València, i Pepe Crespo, assessor de creativitat, màrqueting i adreça estratègica i soci director de Priomony. El assistents han parlat sobre tecnologia 5G, sobre la innovació i interacció de les màquines, joguets, robots… que s’incorporen progressivament a la quotidianetat.

Conferència Associacionisme

L’Administració i el comerç

18 d’abril de 2016 — Manises. El 18 de abril el Foro Empresarial de l’Horta Sud ha convidat a Nacho Costa Pina Director General de Comerç i Consum de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, per a parlar sobre el posicionament de l’administració autonòmica enfront de la defensa, promoció i dinamització del comerç de les poblacions de la nostra comarca.

En forma de sopar-col·loqui, i amb la Gerent de l’Associació Empresarial de Catarroja, Carmen Sorio, unes 70 personas han participat en esta trobada.

Associacionsime

El desenvolupament econòmic i social de l’Horta Sud necessita d’una ferma planificació estratégica

15 de febrer de 2016 — Alaquàs. El Fòrum Empresarial Horta Sud ha reunit a Alaquàs a prop de 75 assistents de l’àmbit de l’administració pública, d’associacions empresarials, del teixit empresarial, entre uns altres, per a debatre sobre la gestió d’àrees empresarials, a partir de l’esborrany de la futura llei de Generalitat Valenciana.

Lliurament Premis Interassociatius 2018

Foro Empresarial 2013-2015