Servei d’Assessorament

Gratuït amb cita prèvia

En el Servei d’Assessorament ajudem a cadascuna de les associacions a resoldre alguns dels problemes que poden sorgir en la gestió diària: dubtes d’índole legal, fiscal, comptable o laboral. Ho fem sempre des de les peculiaritats pròpies del món associatiu.

Més informació.

L’assessoria per a associacions és un servei gratuït adreçat a les entitats sense ànim de lucre acollides a la Llei Orgànica 1/2002, de 22 de març i domiciliades a la Comarca de L’Horta Sud.

Consulta ací les pròximes sessions d’assessorament gratuït per associacions. No oblides que cal demanar cita prèvia (trobaràs més informació al detall de cada sessió).

Si vols rebre l’última informació sobre ajudes, formació i assessorament; conèixer l’actualitat del món associatiu o descobrir les pròximes activitats, subscriu-te ara al nostre butlletí!