Servei d’Assessorament

> MODALITAT ONLINE

A conseqüència de l’evolució del coronavirus, el Servei d’Assessoria es realitzarà de manera ONLINE les pròximes setmanes.

> Podeu enviar-nos els vostres dubtes i consultes al següent correu: assessoria@fundaciohortasud.org

Al costat de les associacions

El servei d’assessoria és gratuït i està a la disposició de totes les associacions de la comarca de l’Horta Sud. El nostre equip resoldrà els vostres dubtes com més prompte possible!

Consulta ací les pròximes sessions d’assessorament gratuït per associacions. No oblides que cal demanar cita prèvia (trobaràs més informació al detall de cada sessió).

Si vols rebre l’última informació sobre ajudes, formació i assessorament; conèixer l’actualitat del món associatiu o descobrir les pròximes activitats, subscriu-te ara al nostre butlletí!