Empreses amb Valors

Portem 45 anys d’experiència i programes consolidats en el camí de la Responsabilitat Social amb empreses compromeses.

Projectes Interassociatius 2016

Caixa Popular

Un model de banca cooperativa,
social i diferent

Caixa Popular és una entitat financera valenciana compromesa amb el seu entorn, el seu territori, i amb la seua història. Una entitat que ha sigut capaç de consolidar un model de banca de proximitat. Hi ha realitzat una tasca clau en el desenvolupament de cooperativisme de treball associa’t valencià, assessorant i orientant a altres cooperatives en la seua creació i posterior, creixement a més de donar suport i finançar les seues activitats.

Més de 30 Anys compromesos
amb el desenvolupament
dels projectes interassociatius.

Projectes interassociatius premiats

280mil

Euros lliurats en ajudes a projectes interassociatius

Entitats subvencionades gràcies al seu suport

Grupo Ugarte

Grup Ugarte Automoció

Col·labora des de l’any 2013

La Fundació Horta Sud i Grup Ugarte Automoció mantenet un conveni de col·laboració des de l’any 2013. Aquest conveni servix per consolidar un model associatiu basat en la transparència el compliment de la legalitat per part de les associacions, el augment de la base social i representativitat, i l’ enfortiment de la seua capacitat crítica i autonomia.

Les associacions sempre
multipliquen els recursos dels
quals disposen.

Empreses amb Valors

Empreses compromeses

Amb els Projectes associatius la Fundació Horta Sud, Caixa Popular i Fundació Ugarte, mobilitzen recursos (20.000 € en ajudes) per a donar resposta a les necessitats des de la mateixa societat civil, enfortint el treball en xarxa, incrementant la participació i construint ciutadania.

Aquestes convocatòries anuals d’ajudes tenen com a principi inspirador afavorir la participació ciutadana i enfortir el teixit social de la comarca, contribuint a la realització de projectes de desenvolupament cultural, social o educatiu que promoguen la col·laboració entre associacions.

La Fundació Horta Sud pot ser un aliat d’excepció en el camí de la Responsabilitat Social per a empreses que compartisquen els mateixos valors. Qualsevol aportació es multiplica quan sumem esforços amb altres empreses que ja ho estan fent. Portem 45 anys d’experiència i programes consolidats. Si la teua empresa està interessada a participar, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Foro Empresarial de l’Horta Sud

El Foro Empresarial de l’Horta Sud és una iniciativa vinculada a les associacions empresarials de caràcter local i comarcal. Aborda temes d’interés comú per al desenvolupament social, cultural i econòmic.

Arxiu dels diversos fòrums empresarials realitzats

Cursos Formació Associacions

L’esborrany de la futura Llei de Gestió d’Àrees empresarials i polígons industrials

26 de setembre de 2016 — Alaquàs El Fòrum Empresarial Horta Sud ha reunit a Alaquàs a prop de 75 assistents de l’àmbit de l’administració pública, d’associacions empresarials, del teixit empresarial, entre uns altres, per a debatre sobre la gestió d’àrees empresarials, a partir de l’esborrany de la futura llei de Generalitat Valenciana.

Diego Maciá, director general d’Indústria i Energia de la Conselleria d’Economia Sostenible i Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, ha protagonitzat aquesta trobada en el qual els assistents han plantejat els seus dubtes sobre la situació d’una zona, l’Horta Sud, amb una gran concentració de sòl industrial.

Cursos Formació

Innovació, ocupació i renda ciudadana

6 de juny de 2016 — Catarroja Baix el títol Innovació, ocupació i renda ciutadana, el Foro Empresarial de l’Horta Sud ha celebrat en Florida Universitaria un interessant col·loqui el 6 de juny, moderat pel economista, periodista i director del suplement Innovadors del diari El Mundo, Rafael Navarro.

A més, han participat en aquest encontre Josep Vicent Pitxer, doctor en economia i membre del Departament d’Economia Aplicada de la Universitat de València, i Pepe Crespo, assessor de creativitat, màrqueting i adreça estratègica i soci director de Priomony. El assistents han parlat sobre tecnologia 5G, sobre la innovació i interacció de les màquines, joguets, robots… que s’incorporen progressivament a la quotidianetat.

Conferència Associacionisme

L’Administració i el comerç

18 d’abril de 2016 — Manises El 18 de abril el Foro Empresarial de l’Horta Sud ha convidat a Nacho Costa Pina Director General de Comerç i Consum de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, per a parlar sobre el posicionament de l’administració autonòmica enfront de la defensa, promoció i dinamització del comerç de les poblacions de la nostra comarca.

En forma de sopar- col•loqui, i amb la Gerent de l’Associació Empresarial de Catarroja, Carmen Sorio, unes 70 personas han participat en esta trobada.

Associacionsime

El desenvolupament econòmic i social de L’Horta Sud necessita d’una ferma planificació estratégica

15 de febrer de 2016 — Alaquàs

Lliurament Premis Interassociatius 2018