Empreses amb Valors

Portem 46 anys d’experiència i programes consolidats en el camí de la Responsabilitat Social amb empreses compromeses.

Projectes Interassociatius 2016

Caixa Popular

Un model de banca cooperativa,
social i diferent

Caixa Popular és una entitat financera valenciana compromesa amb el seu entorn, el seu territori, i amb la seua història. Una entitat que ha sigut capaç de consolidar un model de banca de proximitat. Hi ha realitzat una tasca clau en el desenvolupament de cooperativisme de treball associa’t valencià, assessorant i orientant a altres cooperatives en la seua creació i posterior, creixement a més de donar suport i finançar les seues activitats.

Més de 30 Anys compromesos
amb el desenvolupament
dels projectes interassociatius.

Projectes interassociatius premiats

280mil

Euros lliurats en ajudes a projectes interassociatius

Entitats subvencionades gràcies al seu suport

Grupo Ugarte

Grup Ugarte Automoció

Col·labora des de l’any 2013

La Fundació Horta Sud i Grup Ugarte Automoció mantenet un conveni de col·laboració des de l’any 2013. Aquest conveni servix per consolidar un model associatiu basat en la transparència el compliment de la legalitat per part de les associacions, el augment de la base social i representativitat, i l’ enfortiment de la seua capacitat crítica i autonomia.

Les associacions sempre
multipliquen els recursos dels
quals disposen.

Empreses amb Valors

Empreses compromeses

Amb els Projectes associatius la Fundació Horta Sud, Caixa Popular i Fundació Ugarte, mobilitzen recursos (20.000 € en ajudes) per a donar resposta a les necessitats des de la mateixa societat civil, enfortint el treball en xarxa, incrementant la participació i construint ciutadania.

Aquestes convocatòries anuals d’ajudes tenen com a principi inspirador afavorir la participació ciutadana i enfortir el teixit social de la comarca, contribuint a la realització de projectes de desenvolupament cultural, social o educatiu que promoguen la col·laboració entre associacions.

La Fundació Horta Sud pot ser un aliat d’excepció en el camí de la Responsabilitat Social per a empreses que compartisquen els mateixos valors. Qualsevol aportació es multiplica quan sumem esforços amb altres empreses que ja ho estan fent. Portem 45 anys d’experiència i programes consolidats. Si la teua empresa està interessada a participar, poseu-vos en contacte amb nosaltres.